Opština Vrnjačka Banja bila je jedna od učesnica u projektu „Unapređenje administrativne efikasnosti i delotvornosti na lokalnom nivou” koji ima za cilj jačanje kapaciteta lokalne samouprave u upravljanju resursima i unapređenju kvaliteta usluga koje se pružaju građanima i privredi, uz poštovanje načela dobrog upravljanja. Projekat je realizovan u periodu od novembra 2017. do kraja maja 2020. godine, a sprovodili su ga Stalna konferencija gradova i opština – Savez gradova i opština Srbije, yz finansijsku podršku projekta nemačko-srpske razvojne saradnje „Podrška reformi javne uprave u Srbiji”, koji sprovodi GIZ.
Realizacijom projekta uvedene su jedinstvene procedure i standardi postupanja, koji se ogledaju u uspostavljanju jedinstvenog postupanja svih zaposlenih u opštinskoj upravi, ujednačavanju pravne prakse, unapređenju kapaciteta u oblasti primene eZUP-a i kapaciteta zaposlenih u oblasti komunikacionih veština i veština javnog nastupa. Takođe je u potpunosti uvedeno elektronsko poslovanje i elektronsko plaćanje svih taksi i stvorena bolja radna atmosfera, velika ušteda vremena za građane, jer nema čekanja, a obezbeđen je i pristup svim materijalima vezanim za procedure.
Ono što je predstavljalo izazov i na šta je često bilo zamerki u radu Opštine Vrnjačka Banja je neažurnost u sprovođenju administrativnih postupaka, te je navedenim projektom pružena podrška i u ovoj oblasti i omogućeno je da se ostvari značajan iskorak na tom polju.