II Повереник за избеглице
Раде Ћурчић
Адреса: Општина Врњачка Бања; Врњачка Бања, Крушевачка 17.
Телефон: (+381 36) 601-213, Факс: (+381 36) 611-307
Електронска пошта: rade.curcic@vrnjackabanja.gov.rs
Опис послова: Одржава везу између посебних оперативних тела у општини и Комесаријата за избеглице.
Стара се о усклађеном деловању свих учесника који раде на прихвату и збрињавању избеглица у општини, остварује сарадњу са начелником
ок-руга, стара се о прикупљању података о збрињавању избеглица у њихова ранија места боравка, стара се о редовном достављању
одговарајућих података о избеглицама Републичком заводу за статистику, обезбеђује благовремено обавештавање јавности о збрињавању избеглица,
сарађује са Црвеним Крстом и другим хуманитарним органи-зацијама, координира и обавља сарадњу са Центром за социјални рад. Обавља послове у вези са
пријемом странака и њихових захтева, даје им потребна обавештења и упутства, прикупља потребну документацију за остваривање права странака која произилазе из статуса избеглих,
прогнаних и привремено расељених лица. За свој рад непосредно је одговоран начелнику Општинске управе.
ПОСЕБНА ОРГАНИЗАЦИОНА ЈЕДИНИЦА
I Кабинет Председника општине
Шеф Кабинета Председника општине је Бојана Дуњић
Адреса: Општина Врњачка Бања; Врњачка Бања, Крушевачка 17.
Телефон: (+381 36) 612-627, Факс: (+381 36) 611-307
Електронска пошта: bojana.dunjic@vrnjackabanja.gov.rs
Опис послова: Кабинет Председника општине је посебна организациона јединица која се образује за обављање
саветодавних и протоколарних послова, послова за односе с јавношћу и административно-техничке послова који су значајни за рад Председника општине.
ОСНОВНЕ УНУТРАШЊЕ ОРГАНИЗАЦИОНЕ ЈЕДИНИЦЕ
I Одељење за послове органа Oпштине
Начелник Одељења је Јасмина Трифуновић
Адреса: Општина Врњачка Бања; Врњачка Бања, Крушевачка 17.
Телефон: (+381 36) 601-219, Факс: (+381 36) 611-307
Електронска пошта: jasmina.trifunovic@vrnjackabanja.gov.rs
Опис послова: У оквиру Одељења обављају се послови који се односе на стручне, саветодавне, организационе и административно-техничке послове за потребе Скупштине општине, Председника општине и Општинског већа. Одељење припрема акта и пружа сву потребну помоћ председнику Скупштине и Председнику општине, при предлагању начина решавања питања о којима одлучује Скупштина општине, припрема акте које Председник општине доноси или предлаже Општинском већу и Скупштини општине, припрема и обрађује материјале за рад Председника општине и материјале за његово учествовање у раду Скупштине општине, стара се о сарадњи Председника општине са Скупштином општине, државним органима, представницима страних држава и међународних организација, јавним предузећима и установама чији је оснивач општина Врњачка Бања, организује састанке којима председава или на којима учествује председник Скупштине и Председник општине. Обавља послове у вези са припремом, организовањем и одржавањем седница Скупштине општине, Општинског већа и радних тела, припремање прописа и других аката у области локалне самоуправе и другим областима које нису у делокругу других одељења, праћење њиховог спровођења, вођење евиденције и записника о одржаним седницама и друге послове из ове области, поступа по захтевима за слободан приступ информацијама од јавног значаја, осим ако посебним законом није другачије прописано, обавља стручне и административне послове по поднетим захтевима за оцену уставности и законитости аката које доноси Скупштина општине, Општинско веће и Председник општине. Прати активности на реализацији утврђених обавеза, координира акти-вности на остваривању јавности рада, врши пријем странака који се непосредно обра-ћају председнику Скупштине општине и Председнику општине, врши протоколарне послове поводом пријема домаћих и страних представника градова, културних, спортских и других представника, поводом додељивања јавних признања и друге про-токоларне послове које одреди председник Скупштине општине и Председник опш-тине. Обавља послове уређивања и издавања Службеног листа општине Врњачка Бања. Пружа стручну помоћ одборницима и одборничким групама и стара се о бла-говременом прибављању одговора на одборничка питања; послове у вези избора име-новања и постављења када о томе одлучује Скупштина, израда Статута општине, По-словника о раду Скупштине као и прописа о накнадама трошкова и изгубљене зараде одборницима и члановима радних тела Скупштине и Општинског већа, стручне пос-лове везане за додељивање признања која установљава Општина, послови инфор-мисања рада Скупштине, Општинског већа, њихових радних тела и Председника општине. Обавља нормативне и управне послове из изворног делокруга, стара се о обради и чувању свих изворних аката о раду органа општине, обавља преузете и поверене послове посебним законом, стручне и администартивно-техничке послове за органе општине. Обавља и друге послове утврђене законом и другим прописима из ових области по налогу председника Скупштине општине, Председника општине, секретара и начелника Општинске управе.
II Одељење за буџет и финансије
Начелник Одељења је Зоран Дунић
Адреса: Општина Врњачка Бања; Врњачка Бања, Крушевачка 17.
Телефон: (+381 36) 601-228 , Факс: (+381 36) 611-307
Електронска пошта: zoran.dunic@vrnjackabanja.gov.rs
Опис послова: У оквиру Одељења за буџет и финансије обављају се послови који се односе на израду нацрта буџета општине уз поштовање система јединствене буџетске класификације укључујући и програмску; припремање и достављање корисницима буџета упутства за припрему буџета са основним економским смерницама, као основом за израду и анализирање предлога финансијских планова буџетских корисника и контрола њихове усаглашености са упутством; припремање нацрта одлуке о измени и допуни буџета (ребаланса); израда предлога одлуке о привременом финансирању; припремање нацрта решења о одобрењу средстава из текуће и сталне буџетске резерве; припремање нацрта решења о променама апропријација, ближе уређивање начина коришћења средстава са подрачуна КРТ-а; обавештавање буџетских корисника о одобреним расположивим апропријацијама; предлагање одлуке о привременој обустави извршења буџета буџетским корисницима; разматрање финансирање делатности из надлежности општине, планирање и праћење прихода и расхода, тромесечних и месечних планова за извршење буџета као и извештаје о остваривању наведених планова, састављање консолидованог завршног рачуна буџета, вођење главне књиге трезора и осталих пословних књига са посебном евиденцијом за сваког директног и индиректног корисника буџетских средстава; усаглашавање пословних књига са корисницима буџета, Управом за трезор и добављачима; вођење евиденција о основним средствима и пословном простору; контролу расхода и преузетих обавеза, буџетско рачуноводство и извештавање; адми-нистрирање одлука о пласирању слободних новчаних средстава; Припремање захтева Министарству финансија за одобрење фискалног дефицита изнад 10% прихода општи-не у текућој години са детаљним образложењем оправданости инвестиција због којих настаје прекорачење; анализу дугороче одрживости дуга општине;, финансијско-рачу-новодствене послове, књигводствене послове, благајничко пословање, контролу новчаних докумената (ликвидатура), израду извештаја (периодичних и годишњих), израду финансијских планова директних корисника, формирање документације за исплату, фактурисање и сличне послове. Припрема нацрте аката којим се утврђују стопе изворних прихода, као и начин и мерила за одређивање висине локалних такси и накнада и других изворних локалних прихода; организовање јавне расправе и друге облике учешћа јавности у поступку припреме нацрта аката локалних изворних прихода. Одељење обавља и послове који се односе на: рачуноводствено-књиговодствене послове месних заједница и њихово материјално-финансијско пословање; врши послове ликвидатуре у области борачко инвалидске заштите и породиљског одсуства, контролу усклађености новчаних докумената у вези са пословима из своје надлежности. Обављају се и нормативни и управни послови из изворног делокруга, преузете и поверене послове посебним законом, стручне и администартивно-техничке послове за органе локалне самоуправе за области из надлежности овог Одељења. Обављају се и други послови утврђене законом и другим прописима из ових области по налогу начелника Општинске управе и Председника општине.
III Одељење за локалну пореску администрацију
Начелник Oдсека је Снежана Миљевић
Адреса: Општина Врњачка Бања; Врњачка Бања, Крушевачка 17.
Телефон: (+381 36) 601 275, Факс: (+381 36) 601-307
Електронска пошта: snezana.miljevic@vrnjackabanja.gov.rs
Опис послова: Обављају се послови који се односе на пријем, обраду, контролу и унос података из пореских пријава; доношење решења о утврђивању обавеза по основу локалних јавних прихода за које није прописано да их сам порески обвезник утврђује; евидентирање утврђене пореске обавезе у пореском књиговодству локалне пореске администрације, у складу са прописима; наплату и контролу свих изворних локалних јавних прихода који обухватају порез на имовину правних и физичких лица, накнаде које се односе на градско грађевинско земљиште, комуналну таксу, боравишну таксу и др., канцеларијске и теренске пореске контроле законитости и правилности испуњавања пореске обавезе које се утврђују решењем локалне пореске администрације; обезбеђење наплате пореске обавезе; послове редовне и принудне наплате, одлагања плаћања пореског дуга; подношење захтева за покретање пореског прекршајног поступка; послове првостепеног поступка по изјављеним жалбама пореских обвезника;вођење поновног поступка по поништеним управним актима; вођење јединственог пореског књиговодства за локалне јавне приходе; примену једи-нствених стандарда, дефиниција и класификација и номенклатура кодирања података, припрему методолошкиј упутстава за једнообразну примену прописа из области локал-них јавних прихода и извештавање у складу са обављањем послова Одељења, пружање стручне помоћи пореским обвезницима при примени пореских прописа, припрема симулација и модела по појединим групама обвезника на основу предложеног нацрта ЛПА. Обављају се и нормативни и управни послови из изворног делокруга, преузете и поверене послове посебним законом, стручне и административно-техничке послове за органе локалне самоуправе за области из надлежности овог Одељења. Обављају се и други послови утврђени законом и другим прописима из ових области по налогу начелника Општинске управе и Председника општине.
IV Одељење за локални економски развој и инвестиције
Начелник Oдсека је Сузана Црноглвац
Адреса: Општина Врњачка Бања; Врњачка Бања, Крушевачка 17.
Телефон: (+381 36) 601-204, Факс: (+381 36) 601-307
Електронска пошта: suzana.crnoglavac@vrnjackabanja.gov.rs
Руководилац Групе послова за јавне набавке је Ружица Митровић
Адреса: Општина Врњачка Бања; Врњачка Бања, Крушевачка 17.
Телефон: (+381 36) 601-204 , Факс: (+381 36) 611-307
Електронска пошта: jn@vrnjackabanja.gov.rs
Опис послова: Обављају се послови који се односе на управљање процесом израде и реализације пројеката и програма од интереса за општину Врњачка Бања, пружању информација и техничке помоћи правним лицима при реализацији пројеката, државних субвенција и кредита. Ради на стварању базе података, праћењу анализирању и давању извештаја о стању и кретању привредних активности на територији општине, и даје пројекције будућих кретања и предлаже стратегије за даљи развој успостављања контаката и стара се о привлачењу нових инвеститора у општину, врши стручне, административне, техничке и друге послове на вођењу, координирању и сервисирању послова из области економског развоја општине, ради обезбеђивања додатних финансијских средстава при изради пројектних предлога за доступне инвестиционе фондове за јавна предузећа и јавне установе чији је оснивач општина Врњачка Бања, информисање месних заједница на територији општине Врњачка Бања о инвестиционим фондовима, израду пројектних предлога за потребе месних заједница и пружање стручне помоћи у реализацији истих, информациону подршку пројектима, учествовање у припреми и инплементацији стратешких планова и програма, промоцију инвестиционих потенцијала општине Врњачка Бања, одржавање постојећих, привлачење нових и ширење локалних пословних активности, сарадњу и координацију активности са министарствима, републичким и локалним институцијама и установама, усмеравање потенцијалних инвеститора везано за добијање потребне документације од Општинске управе и институција јединице локалне самоуправе. Врши послове који се односе на организацију послова везаних за јавне набавке који се односе на: истраживање тржишта и ефикасно планирање набавки; припрему плана набавки, обезбеђивање услова за економичну, ефикасну и транспарентну употребу јавних средстава и подстицање конкурентности и равноправности понуђача у поступцима јавних набавки; спровођење поступака јавних набавки по процедури прописаној законом; спровођење поступака јавних набавки по овлашћењу других наручилаца у складу са Законом о јавним набавкама; спровођење обједињених набавки за више наручилаца у складу са законом; објављивање огласа о јавним набавкама, конкурсне документације, и пружању стручне помоћи Комисији за јавне набавке, административно-техничке послове и пружање стручне помоћи буџетским корисницима; обавештења и извештаја на Порталу јавних набавки; пружање консултанских услуга и стручне помоћи директним и индиректним корисницима буџетских средстава и понуђачима у поступцима јавних набавки; одређивање запослених који ће представљати општину у поступцима јавних набавки које спроводе други наручиоци; прикупљање и евидентирање одређених података о поступцима јавних набавки и закљученим уговорима о јавним набавкама; вођење посебне евиденције о јавним набавкама мале вредности; састављање извештаја о закљученим уговорима о јавним набавкама велике и мале вредности и спроведеним поступцима; достављање у предвиђеном законском року наведених извештаја Управи за јавне набавке; праћење реализације закључених уговора о јавним набавкама; остваривање сарадње са органима и организацијама који у оквиру своје надлежности примењују прописе из области јавних набавки. Обављају се нормативни и управни послови из изворног делокруга, преузети и поверени послови посебним законом, стручни и административно-технички послови за органе локалне самоуправе за области из надлежности овог Одељења. Обављају се и други послови утврђени законом и другим прописима из ових области по налогу начелника Општинске управе и Председника општине.
V Одељење за урбанизам, еколошке, имовинско правне и стамбене послове
Начелник Одељења је Биљана Новоселац
Адреса: Општина Врњачка Бања; Врњачка Бања, Крушевачка 17.
Телефон: (+381 36) 601-220, Факс: (+381 36) 611-307
Електронска пошта: biljana.novoselac@vrnjackabanja.gov.rs
Руководилац Групе послова из области имовинско правних послова је Саша Радисављевић
Адреса: Општина Врњачка Бања; Врњачка Бања, Крушевачка 17.
Телефон: (+381 36) 601-268 , Факс: (+381 36) 611-307
Електронска пошта: sasa.radisavljevic@vrnjackabanja.gov.rs
Опис послова: Обављају се послови који се односе на планирање и уређење простора, изградњу објеката, непосредно спровођење законских прописа и општих аката Скупштине општине, припрему и израду нормативно-правних аката из надлежности Одељења, припремање плана и програма и вођење поступка до коначног усвајања просторних и урбанистичких планова, спровођење урбанистичких и прос-торних планова, потврђивање урбанистичких пројеката парцелације, препарцелације и исправке граница парцела. Одељење организује послове обједињене процедуре, врши распоред послова у обједињеној процедури, израђује локацијске услове и издаје информацију о локацији, прибављање услова за пројектовање и прикључење на комуналну инфраструктуру; прибављање других посебних услова од јавних предузећа, привредних друштава и установа имаоца јавних овлашћења, неопходних за израду локацијских услова зависно од намене објекта; давање обавештења о намени простора и могућности општина по захтевима странака; Даје обавештења о могућности озакоњења објеката изграђених без одобрења и друге послове који произилазе из Закона о планирању и изградњи, издавање грађевинских дозвола, издавање решења о одобрењу за изградњу у оквиру обједињене процедуре, реконструкцију, адаптацију и санацију објеката, давање стручних мишљења у поступку издавања грађевинске дозволе, обраду информација о појединим предметима; обезбеђење техничког прегледа и издавање употребне дозволе, издавање уверења о старости објеката, издавање уверења о етажирању објеката; вођење регистара издатих грађевинских дозвола и издатих употребних дозвола; издавање уверења о чињеницама о којима води евиденцију; поступка легализације објеката; отуђења и давања у закуп грађевинског земљишта у јавној својини; утврђивање земљишта за редовну употребу објекта; доношења решења конверзије права коришћења у право својине на грађевинском земљишту уз накнаду; област стамбене делатности, коришћење грађевинског земљишта, имовинско-правне послове поверене законом, послове везане за експропријацију, самовласна заузећа, откуп станова у јавној својини Општине, враћање утрина и пашњака селима, враћање имовине задругама, закључење уговора о закупу јавних површина по плану распореда монтажних објеката, вођење јединствене евиденције целокупне имовине чији је власник, односно корисник општина, израду нацрта аката о располагању имовином општине. Прати остваривање програма уређивања грађевинског земљишта. Спроводи поступак исељења бесправно усељених лица у станове и заједничке просторије у складу са Законом, као и друге послове поверене законом у стамбеној области. Врши послове организовања, усмеравања и спровођења послова на заштити животне средине, праћењу стања из ове области и предлагању одговарајућих мера у складу са законом, реализацију израде и имплементацију Локалног еколошког акционог плана, одлучивање о потреби израде процене утицаја на животну средину, одлучивање о давању сагласности на студију о процени утицаја, давање мишљења о потреби израде стратешке процене утицаја на животну средину, давање сагласности на извештај о стратешкој процени, издавање интегрисане дозволе и ревизија интегрисане дозволе, припрему предлога коришћења средстава остварених од накнаде за унапређење и заштиту животне средине из надлежности Општине, одређене послове из области рударско геолошких истраживања и експлоатације неметаличних минералних сировина. Решава по захтевима за промену намене пољопривредног земљишта. Обавља нормативне и управне послове из изворног делокруга, преузете и поверене послове посебним законом, стручне и административно-техничке послове за органе локалне самоуправе за области из надлежности овог Одељења. Обавља и друге послове утврђене законом и другим прописима из ових области по налогу начелника Општинске управе и Председника општине.
VI Одељење за општу управу
Начелник Одељења је Марија Атанасковић
Адреса: Општина Врњачка Бања; Врњачка Бања, Крушевачка 17.
Телефон: (+381 36) 601-256, Факс: (+381 36) 601-307
Електронска пошта: marija.atanaskovic@vrnjackabanja.gov.rs
Руководилац пословима управљања људским ресурсима је Деса Вукотић
Адреса: Општина Врњачка Бања; Врњачка Бања, Крушевачка 17.
Телефон: (+381 36) 601-256 , Факс: (+381 36) 611-307
Електронска пошта: desa.vukotic@vrnjackabanja.gov.rs
Опис послова: У оквиру Одељења oбављају се послови који се односе на:
Организацију управе - организацију и метод рада Општинске управе, спровођење прописа о управи и канцеларијском пословању, организацију и рад писарнице и
архиве за органе Општине, пријем поднесака, оверу преписа, потписа и рукописа, решавање у управним стварима о грађанским стањима, вођење матичних књига и евиденција о држављанству,
вођење и ажурирање бирачког списка, радне односе и израду радних верзија општих аката из области радних односа запослених у Општинској управи, стручно оспособљавање и материјално-техничко
опремање Општинске управе, функционисање информатике у Општинској управи, аутоматску обраду података, предлагање и предузимање мера за повећање ефикасности и ефективности информационог система, формирање и
ажурирање база података, израђује и реализује планове обуке и усавршавања из области Општинске управе; планирању и набавци информационо-комуникационе опреме, организовање и предузимање неопходних мера у
циљу успостављања интернет и интранет комуникација, као и редовно ажурирање WEB сајта Опш¬тинске управе, учествује у планирању и набавци опреме и материјала, текуће и инвестиционо одржавање пословног
простора и опреме, коришћење и одржавање телефонске централе, коришћење возног парка и његово одржавање, умножавање материјала.
Обавља нормативне и управне послове из изворног делокруга, преузете и поверене послове посебним законом.
Одељење врши и друге послове утврђене законом, Статутом општине, пословником Скупштине општине и одлукама Скупштине по налогу начелника Општинске управе
VII Одељење за привреду и друштвене делатности
Начелник Одељења је Марина Станковић
Адреса: Општина Врњачка Бања; Врњачка Бања, Крушевачка 17.
Телефон: (+381 36) 601-205, Факс: (+381 36) 611-307
Електронска пошта: marina.stankovic@vrnjackabanja.gov.rs
Руководилац групе послове за привреду и друштвене делатности je Гордана Радичевћ
Адреса: Општина Врњачка Бања; Врњачка Бања, Крушевачка 17.
Телефон: (+381 36) 601-263 , Факс: (+381 36) 611-307
Електронска пошта: gordana.radicevic@vrnjackabanja.gov.rs
Руководилац Услужним центром je Раде Ћурчић
Адреса: Општина Врњачка Бања; Врњачка Бања, Крушевачка 17.
Телефон: (+381 36) 601-213 , Факс: (+381 36) 611-307
Електронска пошта: rade.curcic@vrnjackabanja.gov.rs
Опис послова: Одељење обавља послове који се односе на старање о укупном привредном развоју општине; обављање управних и стручних послова у области привреде; подстицање и старање о развоју туризма, старих заната, пољопривреде и осталих привредних грана; обављање послова категоризације туристичких објеката у складу са законом; израда годишњег програма развоја пољопривреде и руралног развоја; израду годишњег програма заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта у државној својини; спровођење поступка давања у закуп пољопривредног земљишта у државној својини; израду општих и оперативних планова заштите од елементарних непогода; извештавање о пољопривредној производњи (сетва, жетва, јесењи радоваи); информисање индивидуалних пољопривредних произвођача и регистрованих пољопривредних газдинстава о актуелностима везаним за пољопривреду утврђивање водопривредних услова на територији општине; издавање водопривредних сагласности и водопривредних дозвола за објекте и радове у складу са законским овлашћењима општина; подстицање предузетништва, малих и средњих предузећа у складу са законом и одлукама Скупштине општине; давање информација и пружање техничке помоћи локалним привредницима у регистрацији и пререгистрацији организационих облика; израде базе података, праћење, анализа и давање извештаја о стању и кретању привредних активности на територији општине, сарадњу са Националном службом за запошљавање у реализацији мера активне политике запошљавања; Управне и стручне послове у непосредном спровођењу закона и других прописа који су поверени општини у остваривању права грађана у облати социјалне заштите, води поступак утврђивања енергетски заштићених купаца, друштвене бриге о деци и омладини, предшколског, основног и средњег образовања и васпитања, ученичког и студентског стандарда, културе, спорта, борачко инвалидске заштите, решава у другостепеном поступку у области социјалне заштите (на решења Центра за социјални рад). Координира радом интересорне комисије. Обавља послове Општинске управе који се односе на оснивање установа и организација у области предшколског васпитања и образовања, основног образовања и васпитања, културе, физичке културе, спорта дечије и социјалне заштите, примарне здравствене заштите, прати њихово функционисање, врши надзор над њиховим радом, организује вршење послова у вези са заштитом културних добара, подстицање развоја културно-уметничког аматеризма и стара се о обезбеђивању услова за рад музеја, библиотеке и других установа културе чији је општина оснивач. Прати и организује остваривање ученичких и студентских права. Обавља одређене послове из области енергетске ефикасности, саобраћаја и путне привреде, заштите од ерозије и регулације водотокова, послове који се односе на праћење, уређење, развој и обављање комуналних делатности, врши надзор над усклађеношћу са Законом и одлукама Скупштине општине и применом Програма и других аката јавних комуналних и других предузећа. Обавља послове из области народне одбране (израда Плана одбране органа општине, организација спровођенја мера приправности, мобилизације, увођенја радне и материјалне обавезе, функционисања субјетата значајних за одбрану чији је оснивач Општина и други послови из ове области). Обавља послове везане за организацију и рад органа општине у ванредним ситуацијама ангажовању на превенцији настајања, деловању у току наступања и у фази отклањања последица елементарних непогода. Носилац је израде предлога пројеката и програма у области привреде и пољопривреде, посебно израде пољопривредне основе и годишњих програма заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта. Обавља нормативне и управне послове из изворног делокруга, преузете и поверене послове посебним законом, стручне и администартивно-техничке послове за органе локалне самоуправе за области из надлежности овог Одељења. Обавља и друге послове утврђене законом и другим прописима из ових области по налогу начелника Општинске управе и Председника општине.
VIII Одељење за инспекцијске послове
Начелник Одељења je Дејан Пецић
Адреса: Општина Врњачка Бања; Врњачка Бања, Крушевачка 17.
Телефон: (+381 36) 601-232, Факс: (+381 36) 601-307
Електронска пошта: dejan.pecic@vrnjackabanja.gov.rs
Опис послова: Одељење обавља послове који се односе на послове инспекцијског надзора, вршење контроле
и налагању мера у складу са вежећим законима из области планирања и изградње, комуналних делатности, саобраћаја, туризма,
заштите животне средине, образовања и васпитања и спорта, као и у складу са Законом о инспекцијском надзору који прописује
опште улове и поступак вршења инспекцијског надзора и важећим одлукама Скупштине општине; праћење стања, предлагање мера и
надзор над применом закона и подзаконских аката из области заштите животне средине, поступања са отпадним материјама, заштити
од нејонизујућих зрачења, заштити природе, заштити од буке, поступању са хемикалијама, управљању отпадом и о процени утицаја на
животну средину; доношење решења и налагање мера у области заштите животне средине и праћење њиховог спровођења; праћење стања,
предлагања мера и инспекцијски надзор над законитошћу рада правних лица које обављају комуналну делатност и инспекцијски надзор
над поступањем предузетника и грађана у погледу придржавања закона, других прописа и општих аката; надзор у области уређивања и
одржавања објеката и јавних површина; јавну хигијену, надзор над уређењем Општине, јавних зелених површина, функционисањем јавне
расвете, снабдевања насеља водом и одвођења от-падних вода, снабдевања електричном и топлотном енергијом, изношењем и депоновање
смећа, сахрањивањем, одржавањем гробаља, рада кафилерија; надзор над вршењем димничарских услуга; надзор над обављањем делатности
пијаца; надзор над одржавањем чистоће јавних површина, над раскопавањем улица и других јавних површина и друге послове комуналне
хигијене; праћење стања, предлагање мера и инспекцијски надзор над извршавањем закона и других прописа на одржавању, заштити, изградњи и
реконструкцији локалних и некатегорисаних путева; надзор над применом општинских одлука у којима се регулише саобраћај; надзор над вршењем
истовара и утовара робе из моторних возила; праћење стања, предлагање мера и инспекцијски надзор над законитиошћу у обављању друмског локалног превоза и то:
ванлинијског превоза путника, линијског и ванлинијског превоза ствари, превоза за сопствене потребе лица и ствари и ауто-такси превоза; праћење стања, предлагање мера и
инспекцијског надзора над радом установа у области предшколског васпитања и образовања, основног и средњег образовања; извршење извршних или коначних решења из делокруга
Општинске управе; Води поступак, доноси и извршава решења. Обавља и послове извршења решења из делокруга грађевинског инспектора и из делокруга других организационих јединица,
израђује нормативно-правне акте којима се уређују и обезбеђују услови и мере које је потребно спровести и обезбедити у току рушења и уклањања објекта. У вршењу послова и овлашћења
из своје надлежности остварује сарадњу са инспекцијама на републичком нивоу, Министарством унутрашњих послова, јавним предузећима и другим органима и организацијама. Доставља извештаје у
складу са Законом о државној управи, одлукама и другим општим актима које у свом раду примењује, као и са општим актима који се односе на рад инспекцијских служби. Одељење за инспекцијске
послове врши и друге послове из области инспекцијског надзора који се законом преносе у надлежност локалне самоуправе.
СЛУЖБА ЗА ИНТЕРНУ РЕВИЗИЈУ
Руководилац Службе за интерну ревизију je Гордана Узуновић
Адреса: Општина Врњачка Бања; Врњачка Бања, Крушевачка 17.
Телефон: (+381 36) 601-219, Факс: (+381 36) 601-307
Електронска пошта: gordana.uzunovic@vrnjackabanja.gov.rs
Опис послова: Руководи радом службе у складу са законом и другим прописима којима се уређује рад Службе за интерну ревизију Општине Врњачка Бања.
Руководилац Службе је одговоран за активности Службе укључујући и: припрему и подношење на одобрење председнику општине нацрта Повеље интерне ревизије, стратешког и
годишњег плана интерне ревизије, организовање, координацију и расподелу радних задатака интерним ревизорима у сагласности са њиховим знањем и вештинама, одобравање
плана обављања појединачних ревизија, надгледање спровођења годишњег плана интерне ревизије и примену методологије интерне ревизије у јавном сектору од стране Службе,
припрему и подношење на одобрење председнику општине плана за професионалну обуку и професионални развој интерних ревизора и процену система за финансијско управљање и
контролних система. Извештај о свом раду и раду Службе, руководилац Службе доставља председнику општине најмање једном годишње. Поред годишњег извештаја доставља и:
извештај о резултатима сваке појединачне ревизије и свим важним налазима, датим препорукама и предузетим радњама за побољшање пословања субјекта ревизије, периодичне
извештаје о напретку у спровођењу годишњих планова интерне ревизије, извештаје о свим случајевима у којима су активности руководиоца Службе и интерних ревизора
наишле на ограничења. Руководилац Службе обавезан је да сарађује и координира рад са екстерном ревизијом и присуствује свим седницама Општинског већа Општине Врњачка Бања. За свој рад одговоран је председнику Општине.