II Poverenik za izbeglice
Rade Ćurčić
Adresa: Opština Vrnjačka Banja; Vrnjačka Banja, Kruševačka 17.
Telefon: (+381 36) 601-213, Faks: (+381 36) 611-307
Elektronska pošta: rade.curcic@vrnjackabanja.gov.rs
Opis poslova: Održava vezu između posebnih operativnih tela u opštini i Komesarijata za izbeglice.
Stara se o usklađenom delovanju svih učesnika koji rade na prihvatu i zbrinjavanju izbeglica u opštini, ostvaruje saradnju sa načelnikom
ok-ruga, stara se o prikupljanju podataka o zbrinjavanju izbeglica u njihova ranija mesta boravka, stara se o redovnom dostavljanju
odgovarajućih podataka o izbeglicama Republičkom zavodu za statistiku, obezbeđuje blagovremeno obaveštavanje javnosti o zbrinjavanju izbeglica,
sarađuje sa Crvenim Krstom i drugim humanitarnim organi-zacijama, koordinira i obavlja saradnju sa Centrom za socijalni rad. Obavlja poslove u vezi sa
prijemom stranaka i njihovih zahteva, daje im potrebna obaveštenja i uputstva, prikuplja potrebnu dokumentaciju za ostvarivanje prava stranaka koja proizilaze iz statusa izbeglih,
prognanih i privremeno raseljenih lica. Za svoj rad neposredno je odgovoran načelniku Opštinske uprave.
POSEBNA ORGANIZACIONA JEDINICA
I Kabinet Predsednika opštine
Šef Kabineta Predsednika opštine je Bojana Dunjić
Adresa: Opština Vrnjačka Banja; Vrnjačka Banja, Kruševačka 17.
Telefon: (+381 36) 612-627, Faks: (+381 36) 611-307
Elektronska pošta: bojana.dunjic@vrnjackabanja.gov.rs
Opis poslova: Kabinet Predsednika opštine je posebna organizaciona jedinica koja se obrazuje za obavljanje
savetodavnih i protokolarnih poslova, poslova za odnose s javnošću i administrativno-tehničke poslova koji su značajni za rad Predsednika opštine.
OSNOVNE UNUTRAŠNjE ORGANIZACIONE JEDINICE
I Odeljenje za poslove organa Opštine
Načelnik Odeljenja je Jasmina Trifunović
Adresa: Opština Vrnjačka Banja; Vrnjačka Banja, Kruševačka 17.
Telefon: (+381 36) 601-219, Faks: (+381 36) 611-307
Elektronska pošta: jasmina.trifunovic@vrnjackabanja.gov.rs
Opis poslova: U okviru Odeljenja obavljaju se poslovi koji se odnose na stručne, savetodavne, organizacione i administrativno-tehničke poslove za potrebe Skupštine opštine, Predsednika opštine i Opštinskog veća. Odeljenje priprema akta i pruža svu potrebnu pomoć predsedniku Skupštine i Predsedniku opštine, pri predlaganju načina rešavanja pitanja o kojima odlučuje Skupština opštine, priprema akte koje Predsednik opštine donosi ili predlaže Opštinskom veću i Skupštini opštine, priprema i obrađuje materijale za rad Predsednika opštine i materijale za njegovo učestvovanje u radu Skupštine opštine, stara se o saradnji Predsednika opštine sa Skupštinom opštine, državnim organima, predstavnicima stranih država i međunarodnih organizacija, javnim preduzećima i ustanovama čiji je osnivač opština Vrnjačka Banja, organizuje sastanke kojima predsedava ili na kojima učestvuje predsednik Skupštine i Predsednik opštine. Obavlja poslove u vezi sa pripremom, organizovanjem i održavanjem sednica Skupštine opštine, Opštinskog veća i radnih tela, pripremanje propisa i drugih akata u oblasti lokalne samouprave i drugim oblastima koje nisu u delokrugu drugih odeljenja, praćenje njihovog sprovođenja, vođenje evidencije i zapisnika o održanim sednicama i druge poslove iz ove oblasti, postupa po zahtevima za slobodan pristup informacijama od javnog značaja, osim ako posebnim zakonom nije drugačije propisano, obavlja stručne i administrativne poslove po podnetim zahtevima za ocenu ustavnosti i zakonitosti akata koje donosi Skupština opštine, Opštinsko veće i Predsednik opštine. Prati aktivnosti na realizaciji utvrđenih obaveza, koordinira akti-vnosti na ostvarivanju javnosti rada, vrši prijem stranaka koji se neposredno obra-ćaju predsedniku Skupštine opštine i Predsedniku opštine, vrši protokolarne poslove povodom prijema domaćih i stranih predstavnika gradova, kulturnih, sportskih i drugih predstavnika, povodom dodeljivanja javnih priznanja i druge pro-tokolarne poslove koje odredi predsednik Skupštine opštine i Predsednik opš-tine. Obavlja poslove uređivanja i izdavanja Službenog lista opštine Vrnjačka Banja. Pruža stručnu pomoć odbornicima i odborničkim grupama i stara se o bla-govremenom pribavljanju odgovora na odbornička pitanja; poslove u vezi izbora ime-novanja i postavljenja kada o tome odlučuje Skupština, izrada Statuta opštine, Po-slovnika o radu Skupštine kao i propisa o naknadama troškova i izgubljene zarade odbornicima i članovima radnih tela Skupštine i Opštinskog veća, stručne pos-love vezane za dodeljivanje priznanja koja ustanovljava Opština, poslovi infor-misanja rada Skupštine, Opštinskog veća, njihovih radnih tela i Predsednika opštine. Obavlja normativne i upravne poslove iz izvornog delokruga, stara se o obradi i čuvanju svih izvornih akata o radu organa opštine, obavlja preuzete i poverene poslove posebnim zakonom, stručne i administartivno-tehničke poslove za organe opštine. Obavlja i druge poslove utvrđene zakonom i drugim propisima iz ovih oblasti po nalogu predsednika Skupštine opštine, Predsednika opštine, sekretara i načelnika Opštinske uprave.
II Odeljenje za budžet i finansije
Načelnik Odeljenja je Zoran Dunić
Adresa: Opština Vrnjačka Banja; Vrnjačka Banja, Kruševačka 17.
Telefon: (+381 36) 601-228 , Faks: (+381 36) 611-307
Elektronska pošta: zoran.dunic@vrnjackabanja.gov.rs
Opis poslova: U okviru Odeljenja za budžet i finansije obavljaju se poslovi koji se odnose na izradu nacrta budžeta opštine uz poštovanje sistema jedinstvene budžetske klasifikacije uključujući i programsku; pripremanje i dostavljanje korisnicima budžeta uputstva za pripremu budžeta sa osnovnim ekonomskim smernicama, kao osnovom za izradu i analiziranje predloga finansijskih planova budžetskih korisnika i kontrola njihove usaglašenosti sa uputstvom; pripremanje nacrta odluke o izmeni i dopuni budžeta (rebalansa); izrada predloga odluke o privremenom finansiranju; pripremanje nacrta rešenja o odobrenju sredstava iz tekuće i stalne budžetske rezerve; pripremanje nacrta rešenja o promenama aproprijacija, bliže uređivanje načina korišćenja sredstava sa podračuna KRT-a; obaveštavanje budžetskih korisnika o odobrenim raspoloživim aproprijacijama; predlaganje odluke o privremenoj obustavi izvršenja budžeta budžetskim korisnicima; razmatranje finansiranje delatnosti iz nadležnosti opštine, planiranje i praćenje prihoda i rashoda, tromesečnih i mesečnih planova za izvršenje budžeta kao i izveštaje o ostvarivanju navedenih planova, sastavljanje konsolidovanog završnog računa budžeta, vođenje glavne knjige trezora i ostalih poslovnih knjiga sa posebnom evidencijom za svakog direktnog i indirektnog korisnika budžetskih sredstava; usaglašavanje poslovnih knjiga sa korisnicima budžeta, Upravom za trezor i dobavljačima; vođenje evidencija o osnovnim sredstvima i poslovnom prostoru; kontrolu rashoda i preuzetih obaveza, budžetsko računovodstvo i izveštavanje; admi-nistriranje odluka o plasiranju slobodnih novčanih sredstava; Pripremanje zahteva Ministarstvu finansija za odobrenje fiskalnog deficita iznad 10% prihoda opšti-ne u tekućoj godini sa detaljnim obrazloženjem opravdanosti investicija zbog kojih nastaje prekoračenje; analizu dugoroče održivosti duga opštine;, finansijsko-raču-novodstvene poslove, knjigvodstvene poslove, blagajničko poslovanje, kontrolu novčanih dokumenata (likvidatura), izradu izveštaja (periodičnih i godišnjih), izradu finansijskih planova direktnih korisnika, formiranje dokumentacije za isplatu, fakturisanje i slične poslove. Priprema nacrte akata kojim se utvrđuju stope izvornih prihoda, kao i način i merila za određivanje visine lokalnih taksi i naknada i drugih izvornih lokalnih prihoda; organizovanje javne rasprave i druge oblike učešća javnosti u postupku pripreme nacrta akata lokalnih izvornih prihoda. Odeljenje obavlja i poslove koji se odnose na: računovodstveno-knjigovodstvene poslove mesnih zajednica i njihovo materijalno-finansijsko poslovanje; vrši poslove likvidature u oblasti boračko invalidske zaštite i porodiljskog odsustva, kontrolu usklađenosti novčanih dokumenata u vezi sa poslovima iz svoje nadležnosti. Obavljaju se i normativni i upravni poslovi iz izvornog delokruga, preuzete i poverene poslove posebnim zakonom, stručne i administartivno-tehničke poslove za organe lokalne samouprave za oblasti iz nadležnosti ovog Odeljenja. Obavljaju se i drugi poslovi utvrđene zakonom i drugim propisima iz ovih oblasti po nalogu načelnika Opštinske uprave i Predsednika opštine.
III Odeljenje za lokalnu poresku administraciju
Načelnik Odseka je Snežana Miljević
Adresa: Opština Vrnjačka Banja; Vrnjačka Banja, Kruševačka 17.
Telefon: (+381 36) 601 275, Faks: (+381 36) 601-307
Elektronska pošta: snezana.miljevic@vrnjackabanja.gov.rs
Opis poslova: Obavljaju se poslovi koji se odnose na prijem, obradu, kontrolu i unos podataka iz poreskih prijava; donošenje rešenja o utvrđivanju obaveza po osnovu lokalnih javnih prihoda za koje nije propisano da ih sam poreski obveznik utvrđuje; evidentiranje utvrđene poreske obaveze u poreskom knjigovodstvu lokalne poreske administracije, u skladu sa propisima; naplatu i kontrolu svih izvornih lokalnih javnih prihoda koji obuhvataju porez na imovinu pravnih i fizičkih lica, naknade koje se odnose na gradsko građevinsko zemljište, komunalnu taksu, boravišnu taksu i dr., kancelarijske i terenske poreske kontrole zakonitosti i pravilnosti ispunjavanja poreske obaveze koje se utvrđuju rešenjem lokalne poreske administracije; obezbeđenje naplate poreske obaveze; poslove redovne i prinudne naplate, odlaganja plaćanja poreskog duga; podnošenje zahteva za pokretanje poreskog prekršajnog postupka; poslove prvostepenog postupka po izjavljenim žalbama poreskih obveznika;vođenje ponovnog postupka po poništenim upravnim aktima; vođenje jedinstvenog poreskog knjigovodstva za lokalne javne prihode; primenu jedi-nstvenih standarda, definicija i klasifikacija i nomenklatura kodiranja podataka, pripremu metodološkij uputstava za jednoobraznu primenu propisa iz oblasti lokal-nih javnih prihoda i izveštavanje u skladu sa obavljanjem poslova Odeljenja, pružanje stručne pomoći poreskim obveznicima pri primeni poreskih propisa, priprema simulacija i modela po pojedinim grupama obveznika na osnovu predloženog nacrta LPA. Obavljaju se i normativni i upravni poslovi iz izvornog delokruga, preuzete i poverene poslove posebnim zakonom, stručne i administrativno-tehničke poslove za organe lokalne samouprave za oblasti iz nadležnosti ovog Odeljenja. Obavljaju se i drugi poslovi utvrđeni zakonom i drugim propisima iz ovih oblasti po nalogu načelnika Opštinske uprave i Predsednika opštine.
IV Odeljenje za lokalni ekonomski razvoj i investicije
Načelnik Odseka je Suzana Crnoglvac
Adresa: Opština Vrnjačka Banja; Vrnjačka Banja, Kruševačka 17.
Telefon: (+381 36) 601-204, Faks: (+381 36) 601-307
Elektronska pošta: suzana.crnoglavac@vrnjackabanja.gov.rs
Rukovodilac Grupe poslova za javne nabavke je Ružica Mitrović
Adresa: Opština Vrnjačka Banja; Vrnjačka Banja, Kruševačka 17.
Telefon: (+381 36) 601-204 , Faks: (+381 36) 611-307
Elektronska pošta: jn@vrnjackabanja.gov.rs
Opis poslova: Obavljaju se poslovi koji se odnose na upravljanje procesom izrade i realizacije projekata i programa od interesa za opštinu Vrnjačka Banja, pružanju informacija i tehničke pomoći pravnim licima pri realizaciji projekata, državnih subvencija i kredita. Radi na stvaranju baze podataka, praćenju analiziranju i davanju izveštaja o stanju i kretanju privrednih aktivnosti na teritoriji opštine, i daje projekcije budućih kretanja i predlaže strategije za dalji razvoj uspostavljanja kontakata i stara se o privlačenju novih investitora u opštinu, vrši stručne, administrativne, tehničke i druge poslove na vođenju, koordiniranju i servisiranju poslova iz oblasti ekonomskog razvoja opštine, radi obezbeđivanja dodatnih finansijskih sredstava pri izradi projektnih predloga za dostupne investicione fondove za javna preduzeća i javne ustanove čiji je osnivač opština Vrnjačka Banja, informisanje mesnih zajednica na teritoriji opštine Vrnjačka Banja o investicionim fondovima, izradu projektnih predloga za potrebe mesnih zajednica i pružanje stručne pomoći u realizaciji istih, informacionu podršku projektima, učestvovanje u pripremi i inplementaciji strateških planova i programa, promociju investicionih potencijala opštine Vrnjačka Banja, održavanje postojećih, privlačenje novih i širenje lokalnih poslovnih aktivnosti, saradnju i koordinaciju aktivnosti sa ministarstvima, republičkim i lokalnim institucijama i ustanovama, usmeravanje potencijalnih investitora vezano za dobijanje potrebne dokumentacije od Opštinske uprave i institucija jedinice lokalne samouprave. Vrši poslove koji se odnose na organizaciju poslova vezanih za javne nabavke koji se odnose na: istraživanje tržišta i efikasno planiranje nabavki; pripremu plana nabavki, obezbeđivanje uslova za ekonomičnu, efikasnu i transparentnu upotrebu javnih sredstava i podsticanje konkurentnosti i ravnopravnosti ponuđača u postupcima javnih nabavki; sprovođenje postupaka javnih nabavki po proceduri propisanoj zakonom; sprovođenje postupaka javnih nabavki po ovlašćenju drugih naručilaca u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama; sprovođenje objedinjenih nabavki za više naručilaca u skladu sa zakonom; objavljivanje oglasa o javnim nabavkama, konkursne dokumentacije, i pružanju stručne pomoći Komisiji za javne nabavke, administrativno-tehničke poslove i pružanje stručne pomoći budžetskim korisnicima; obaveštenja i izveštaja na Portalu javnih nabavki; pružanje konsultanskih usluga i stručne pomoći direktnim i indirektnim korisnicima budžetskih sredstava i ponuđačima u postupcima javnih nabavki; određivanje zaposlenih koji će predstavljati opštinu u postupcima javnih nabavki koje sprovode drugi naručioci; prikupljanje i evidentiranje određenih podataka o postupcima javnih nabavki i zaključenim ugovorima o javnim nabavkama; vođenje posebne evidencije o javnim nabavkama male vrednosti; sastavljanje izveštaja o zaključenim ugovorima o javnim nabavkama velike i male vrednosti i sprovedenim postupcima; dostavljanje u predviđenom zakonskom roku navedenih izveštaja Upravi za javne nabavke; praćenje realizacije zaključenih ugovora o javnim nabavkama; ostvarivanje saradnje sa organima i organizacijama koji u okviru svoje nadležnosti primenjuju propise iz oblasti javnih nabavki. Obavljaju se normativni i upravni poslovi iz izvornog delokruga, preuzeti i povereni poslovi posebnim zakonom, stručni i administrativno-tehnički poslovi za organe lokalne samouprave za oblasti iz nadležnosti ovog Odeljenja. Obavljaju se i drugi poslovi utvrđeni zakonom i drugim propisima iz ovih oblasti po nalogu načelnika Opštinske uprave i Predsednika opštine.
V Odeljenje za urbanizam, ekološke, imovinsko pravne i stambene poslove
Načelnik Odeljenja je Biljana Novoselac
Adresa: Opština Vrnjačka Banja; Vrnjačka Banja, Kruševačka 17.
Telefon: (+381 36) 601-220, Faks: (+381 36) 611-307
Elektronska pošta: biljana.novoselac@vrnjackabanja.gov.rs
Rukovodilac Grupe poslova iz oblasti imovinsko pravnih poslova je Saša Radisavljević
Adresa: Opština Vrnjačka Banja; Vrnjačka Banja, Kruševačka 17.
Telefon: (+381 36) 601-268 , Faks: (+381 36) 611-307
Elektronska pošta: sasa.radisavljevic@vrnjackabanja.gov.rs
Opis poslova: Obavljaju se poslovi koji se odnose na planiranje i uređenje prostora, izgradnju objekata, neposredno sprovođenje zakonskih propisa i opštih akata Skupštine opštine, pripremu i izradu normativno-pravnih akata iz nadležnosti Odeljenja, pripremanje plana i programa i vođenje postupka do konačnog usvajanja prostornih i urbanističkih planova, sprovođenje urbanističkih i pros-tornih planova, potvrđivanje urbanističkih projekata parcelacije, preparcelacije i ispravke granica parcela. Odeljenje organizuje poslove objedinjene procedure, vrši raspored poslova u objedinjenoj proceduri, izrađuje lokacijske uslove i izdaje informaciju o lokaciji, pribavljanje uslova za projektovanje i priključenje na komunalnu infrastrukturu; pribavljanje drugih posebnih uslova od javnih preduzeća, privrednih društava i ustanova imaoca javnih ovlašćenja, neophodnih za izradu lokacijskih uslova zavisno od namene objekta; davanje obaveštenja o nameni prostora i mogućnosti opština po zahtevima stranaka; Daje obaveštenja o mogućnosti ozakonjenja objekata izgrađenih bez odobrenja i druge poslove koji proizilaze iz Zakona o planiranju i izgradnji, izdavanje građevinskih dozvola, izdavanje rešenja o odobrenju za izgradnju u okviru objedinjene procedure, rekonstrukciju, adaptaciju i sanaciju objekata, davanje stručnih mišljenja u postupku izdavanja građevinske dozvole, obradu informacija o pojedinim predmetima; obezbeđenje tehničkog pregleda i izdavanje upotrebne dozvole, izdavanje uverenja o starosti objekata, izdavanje uverenja o etažiranju objekata; vođenje registara izdatih građevinskih dozvola i izdatih upotrebnih dozvola; izdavanje uverenja o činjenicama o kojima vodi evidenciju; postupka legalizacije objekata; otuđenja i davanja u zakup građevinskog zemljišta u javnoj svojini; utvrđivanje zemljišta za redovnu upotrebu objekta; donošenja rešenja konverzije prava korišćenja u pravo svojine na građevinskom zemljištu uz naknadu; oblast stambene delatnosti, korišćenje građevinskog zemljišta, imovinsko-pravne poslove poverene zakonom, poslove vezane za eksproprijaciju, samovlasna zauzeća, otkup stanova u javnoj svojini Opštine, vraćanje utrina i pašnjaka selima, vraćanje imovine zadrugama, zaključenje ugovora o zakupu javnih površina po planu rasporeda montažnih objekata, vođenje jedinstvene evidencije celokupne imovine čiji je vlasnik, odnosno korisnik opština, izradu nacrta akata o raspolaganju imovinom opštine. Prati ostvarivanje programa uređivanja građevinskog zemljišta. Sprovodi postupak iseljenja bespravno useljenih lica u stanove i zajedničke prostorije u skladu sa Zakonom, kao i druge poslove poverene zakonom u stambenoj oblasti. Vrši poslove organizovanja, usmeravanja i sprovođenja poslova na zaštiti životne sredine, praćenju stanja iz ove oblasti i predlaganju odgovarajućih mera u skladu sa zakonom, realizaciju izrade i implementaciju Lokalnog ekološkog akcionog plana, odlučivanje o potrebi izrade procene uticaja na životnu sredinu, odlučivanje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja, davanje mišljenja o potrebi izrade strateške procene uticaja na životnu sredinu, davanje saglasnosti na izveštaj o strateškoj proceni, izdavanje integrisane dozvole i revizija integrisane dozvole, pripremu predloga korišćenja sredstava ostvarenih od naknade za unapređenje i zaštitu životne sredine iz nadležnosti Opštine, određene poslove iz oblasti rudarsko geoloških istraživanja i eksploatacije nemetaličnih mineralnih sirovina. Rešava po zahtevima za promenu namene poljoprivrednog zemljišta. Obavlja normativne i upravne poslove iz izvornog delokruga, preuzete i poverene poslove posebnim zakonom, stručne i administrativno-tehničke poslove za organe lokalne samouprave za oblasti iz nadležnosti ovog Odeljenja. Obavlja i druge poslove utvrđene zakonom i drugim propisima iz ovih oblasti po nalogu načelnika Opštinske uprave i Predsednika opštine.
VI Odeljenje za opštu upravu
Načelnik Odeljenja je Marija Atanasković
Adresa: Opština Vrnjačka Banja; Vrnjačka Banja, Kruševačka 17.
Telefon: (+381 36) 601-256, Faks: (+381 36) 601-307
Elektronska pošta: marija.atanaskovic@vrnjackabanja.gov.rs
Rukovodilac poslovima upravljanja ljudskim resursima je Desa Vukotić
Adresa: Opština Vrnjačka Banja; Vrnjačka Banja, Kruševačka 17.
Telefon: (+381 36) 601-256 , Faks: (+381 36) 611-307
Elektronska pošta: desa.vukotic@vrnjackabanja.gov.rs
Opis poslova: U okviru Odeljenja obavljaju se poslovi koji se odnose na:
Organizaciju uprave - organizaciju i metod rada Opštinske uprave, sprovođenje propisa o upravi i kancelarijskom poslovanju, organizaciju i rad pisarnice i
arhive za organe Opštine, prijem podnesaka, overu prepisa, potpisa i rukopisa, rešavanje u upravnim stvarima o građanskim stanjima, vođenje matičnih knjiga i evidencija o državljanstvu,
vođenje i ažuriranje biračkog spiska, radne odnose i izradu radnih verzija opštih akata iz oblasti radnih odnosa zaposlenih u Opštinskoj upravi, stručno osposobljavanje i materijalno-tehničko
opremanje Opštinske uprave, funkcionisanje informatike u Opštinskoj upravi, automatsku obradu podataka, predlaganje i preduzimanje mera za povećanje efikasnosti i efektivnosti informacionog sistema, formiranje i
ažuriranje baza podataka, izrađuje i realizuje planove obuke i usavršavanja iz oblasti Opštinske uprave; planiranju i nabavci informaciono-komunikacione opreme, organizovanje i preduzimanje neophodnih mera u
cilju uspostavljanja internet i intranet komunikacija, kao i redovno ažuriranje WEB sajta Opš¬tinske uprave, učestvuje u planiranju i nabavci opreme i materijala, tekuće i investiciono održavanje poslovnog
prostora i opreme, korišćenje i održavanje telefonske centrale, korišćenje voznog parka i njegovo održavanje, umnožavanje materijala.
Obavlja normativne i upravne poslove iz izvornog delokruga, preuzete i poverene poslove posebnim zakonom.
Odeljenje vrši i druge poslove utvrđene zakonom, Statutom opštine, poslovnikom Skupštine opštine i odlukama Skupštine po nalogu načelnika Opštinske uprave
VII Odeljenje za privredu i društvene delatnosti
Načelnik Odeljenja je Marina Stanković
Adresa: Opština Vrnjačka Banja; Vrnjačka Banja, Kruševačka 17.
Telefon: (+381 36) 601-205, Faks: (+381 36) 611-307
Elektronska pošta: marina.stankovic@vrnjackabanja.gov.rs
Rukovodilac grupe poslove za privredu i društvene delatnosti je Gordana Radičevć
Adresa: Opština Vrnjačka Banja; Vrnjačka Banja, Kruševačka 17.
Telefon: (+381 36) 601-263 , Faks: (+381 36) 611-307
Elektronska pošta: gordana.radicevic@vrnjackabanja.gov.rs
Rukovodilac Uslužnim centrom je Rade Ćurčić
Adresa: Opština Vrnjačka Banja; Vrnjačka Banja, Kruševačka 17.
Telefon: (+381 36) 601-213 , Faks: (+381 36) 611-307
Elektronska pošta: rade.curcic@vrnjackabanja.gov.rs
Opis poslova: Odeljenje obavlja poslove koji se odnose na staranje o ukupnom privrednom razvoju opštine; obavljanje upravnih i stručnih poslova u oblasti privrede; podsticanje i staranje o razvoju turizma, starih zanata, poljoprivrede i ostalih privrednih grana; obavljanje poslova kategorizacije turističkih objekata u skladu sa zakonom; izrada godišnjeg programa razvoja poljoprivrede i ruralnog razvoja; izradu godišnjeg programa zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini; sprovođenje postupka davanja u zakup poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini; izradu opštih i operativnih planova zaštite od elementarnih nepogoda; izveštavanje o poljoprivrednoj proizvodnji (setva, žetva, jesenji radovai); informisanje individualnih poljoprivrednih proizvođača i registrovanih poljoprivrednih gazdinstava o aktuelnostima vezanim za poljoprivredu utvrđivanje vodoprivrednih uslova na teritoriji opštine; izdavanje vodoprivrednih saglasnosti i vodoprivrednih dozvola za objekte i radove u skladu sa zakonskim ovlašćenjima opština; podsticanje preduzetništva, malih i srednjih preduzeća u skladu sa zakonom i odlukama Skupštine opštine; davanje informacija i pružanje tehničke pomoći lokalnim privrednicima u registraciji i preregistraciji organizacionih oblika; izrade baze podataka, praćenje, analiza i davanje izveštaja o stanju i kretanju privrednih aktivnosti na teritoriji opštine, saradnju sa Nacionalnom službom za zapošljavanje u realizaciji mera aktivne politike zapošljavanja; Upravne i stručne poslove u neposrednom sprovođenju zakona i drugih propisa koji su povereni opštini u ostvarivanju prava građana u oblati socijalne zaštite, vodi postupak utvrđivanja energetski zaštićenih kupaca, društvene brige o deci i omladini, predškolskog, osnovnog i srednjeg obrazovanja i vaspitanja, učeničkog i studentskog standarda, kulture, sporta, boračko invalidske zaštite, rešava u drugostepenom postupku u oblasti socijalne zaštite (na rešenja Centra za socijalni rad). Koordinira radom interesorne komisije. Obavlja poslove Opštinske uprave koji se odnose na osnivanje ustanova i organizacija u oblasti predškolskog vaspitanja i obrazovanja, osnovnog obrazovanja i vaspitanja, kulture, fizičke kulture, sporta dečije i socijalne zaštite, primarne zdravstvene zaštite, prati njihovo funkcionisanje, vrši nadzor nad njihovim radom, organizuje vršenje poslova u vezi sa zaštitom kulturnih dobara, podsticanje razvoja kulturno-umetničkog amaterizma i stara se o obezbeđivanju uslova za rad muzeja, biblioteke i drugih ustanova kulture čiji je opština osnivač. Prati i organizuje ostvarivanje učeničkih i studentskih prava. Obavlja određene poslove iz oblasti energetske efikasnosti, saobraćaja i putne privrede, zaštite od erozije i regulacije vodotokova, poslove koji se odnose na praćenje, uređenje, razvoj i obavljanje komunalnih delatnosti, vrši nadzor nad usklađenošću sa Zakonom i odlukama Skupštine opštine i primenom Programa i drugih akata javnih komunalnih i drugih preduzeća. Obavlja poslove iz oblasti narodne odbrane (izrada Plana odbrane organa opštine, organizacija sprovođenja mera pripravnosti, mobilizacije, uvođenja radne i materijalne obaveze, funkcionisanja subjetata značajnih za odbranu čiji je osnivač Opština i drugi poslovi iz ove oblasti). Obavlja poslove vezane za organizaciju i rad organa opštine u vanrednim situacijama angažovanju na prevenciji nastajanja, delovanju u toku nastupanja i u fazi otklanjanja posledica elementarnih nepogoda. Nosilac je izrade predloga projekata i programa u oblasti privrede i poljoprivrede, posebno izrade poljoprivredne osnove i godišnjih programa zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta. Obavlja normativne i upravne poslove iz izvornog delokruga, preuzete i poverene poslove posebnim zakonom, stručne i administartivno-tehničke poslove za organe lokalne samouprave za oblasti iz nadležnosti ovog Odeljenja. Obavlja i druge poslove utvrđene zakonom i drugim propisima iz ovih oblasti po nalogu načelnika Opštinske uprave i Predsednika opštine.
VIII Odeljenje za inspekcijske poslove
Načelnik Odeljenja je Dejan Pecić
Adresa: Opština Vrnjačka Banja; Vrnjačka Banja, Kruševačka 17.
Telefon: (+381 36) 601-232, Faks: (+381 36) 601-307
Elektronska pošta: dejan.pecic@vrnjackabanja.gov.rs
Opis poslova: Odeljenje obavlja poslove koji se odnose na poslove inspekcijskog nadzora, vršenje kontrole
i nalaganju mera u skladu sa vežećim zakonima iz oblasti planiranja i izgradnje, komunalnih delatnosti, saobraćaja, turizma,
zaštite životne sredine, obrazovanja i vaspitanja i sporta, kao i u skladu sa Zakonom o inspekcijskom nadzoru koji propisuje
opšte ulove i postupak vršenja inspekcijskog nadzora i važećim odlukama Skupštine opštine; praćenje stanja, predlaganje mera i
nadzor nad primenom zakona i podzakonskih akata iz oblasti zaštite životne sredine, postupanja sa otpadnim materijama, zaštiti
od nejonizujućih zračenja, zaštiti prirode, zaštiti od buke, postupanju sa hemikalijama, upravljanju otpadom i o proceni uticaja na
životnu sredinu; donošenje rešenja i nalaganje mera u oblasti zaštite životne sredine i praćenje njihovog sprovođenja; praćenje stanja,
predlaganja mera i inspekcijski nadzor nad zakonitošću rada pravnih lica koje obavljaju komunalnu delatnost i inspekcijski nadzor
nad postupanjem preduzetnika i građana u pogledu pridržavanja zakona, drugih propisa i opštih akata; nadzor u oblasti uređivanja i
održavanja objekata i javnih površina; javnu higijenu, nadzor nad uređenjem Opštine, javnih zelenih površina, funkcionisanjem javne
rasvete, snabdevanja naselja vodom i odvođenja ot-padnih voda, snabdevanja električnom i toplotnom energijom, iznošenjem i deponovanje
smeća, sahranjivanjem, održavanjem grobalja, rada kafilerija; nadzor nad vršenjem dimničarskih usluga; nadzor nad obavljanjem delatnosti
pijaca; nadzor nad održavanjem čistoće javnih površina, nad raskopavanjem ulica i drugih javnih površina i druge poslove komunalne
higijene; praćenje stanja, predlaganje mera i inspekcijski nadzor nad izvršavanjem zakona i drugih propisa na održavanju, zaštiti, izgradnji i
rekonstrukciji lokalnih i nekategorisanih puteva; nadzor nad primenom opštinskih odluka u kojima se reguliše saobraćaj; nadzor nad vršenjem
istovara i utovara robe iz motornih vozila; praćenje stanja, predlaganje mera i inspekcijski nadzor nad zakonitiošću u obavljanju drumskog lokalnog prevoza i to:
vanlinijskog prevoza putnika, linijskog i vanlinijskog prevoza stvari, prevoza za sopstvene potrebe lica i stvari i auto-taksi prevoza; praćenje stanja, predlaganje mera i
inspekcijskog nadzora nad radom ustanova u oblasti predškolskog vaspitanja i obrazovanja, osnovnog i srednjeg obrazovanja; izvršenje izvršnih ili konačnih rešenja iz delokruga
Opštinske uprave; Vodi postupak, donosi i izvršava rešenja. Obavlja i poslove izvršenja rešenja iz delokruga građevinskog inspektora i iz delokruga drugih organizacionih jedinica,
izrađuje normativno-pravne akte kojima se uređuju i obezbeđuju uslovi i mere koje je potrebno sprovesti i obezbediti u toku rušenja i uklanjanja objekta. U vršenju poslova i ovlašćenja
iz svoje nadležnosti ostvaruje saradnju sa inspekcijama na republičkom nivou, Ministarstvom unutrašnjih poslova, javnim preduzećima i drugim organima i organizacijama. Dostavlja izveštaje u
skladu sa Zakonom o državnoj upravi, odlukama i drugim opštim aktima koje u svom radu primenjuje, kao i sa opštim aktima koji se odnose na rad inspekcijskih službi. Odeljenje za inspekcijske
poslove vrši i druge poslove iz oblasti inspekcijskog nadzora koji se zakonom prenose u nadležnost lokalne samouprave.
SLUŽBA ZA INTERNU REVIZIJU
Rukovodilac Službe za internu reviziju je Gordana Uzunović
Adresa: Opština Vrnjačka Banja; Vrnjačka Banja, Kruševačka 17.
Telefon: (+381 36) 601-219, Faks: (+381 36) 601-307
Elektronska pošta: gordana.uzunovic@vrnjackabanja.gov.rs
Opis poslova: Rukovodi radom službe u skladu sa zakonom i drugim propisima kojima se uređuje rad Službe za internu reviziju Opštine Vrnjačka Banja.
Rukovodilac Službe je odgovoran za aktivnosti Službe uključujući i: pripremu i podnošenje na odobrenje predsedniku opštine nacrta Povelje interne revizije, strateškog i
godišnjeg plana interne revizije, organizovanje, koordinaciju i raspodelu radnih zadataka internim revizorima u saglasnosti sa njihovim znanjem i veštinama, odobravanje
plana obavljanja pojedinačnih revizija, nadgledanje sprovođenja godišnjeg plana interne revizije i primenu metodologije interne revizije u javnom sektoru od strane Službe,
pripremu i podnošenje na odobrenje predsedniku opštine plana za profesionalnu obuku i profesionalni razvoj internih revizora i procenu sistema za finansijsko upravljanje i
kontrolnih sistema. Izveštaj o svom radu i radu Službe, rukovodilac Službe dostavlja predsedniku opštine najmanje jednom godišnje. Pored godišnjeg izveštaja dostavlja i:
izveštaj o rezultatima svake pojedinačne revizije i svim važnim nalazima, datim preporukama i preduzetim radnjama za poboljšanje poslovanja subjekta revizije, periodične
izveštaje o napretku u sprovođenju godišnjih planova interne revizije, izveštaje o svim slučajevima u kojima su aktivnosti rukovodioca Službe i internih revizora
naišle na ograničenja. Rukovodilac Službe obavezan je da sarađuje i koordinira rad sa eksternom revizijom i prisustvuje svim sednicama Opštinskog veća Opštine Vrnjačka Banja. Za svoj rad odgovoran je predsedniku Opštine.