Grupa predstavnika najeminentnijih medija iz Francuske, koji prate banjski, spa i velnes turizam. Organizator ove posete koja je deo projekta „Promocija velnes i spa potencijala Srbije na francuskom tržištu“ je Udruženje „Ja volim Francusku“. Prema rečima predsednika opštine Vrnjačka Banja cilj posete bio je da preko reportaža i izveštavanja u specijalizovanim francuskim magazinima i saradnje sa turističkim agencijama, u Vrnjačku Banju dolazi veći broj posetilaca iz zemalja Zapadne Evrope.
Od francuskih novinara koji su oduševljeni kulturom, istorijom, velikim smeštajnim kapacitetima, brojnim velnes i spa centrima, ali i ponudom u oblasti zdravstvenog turizma, čuli smo da čuvena banja Viši u Francuskoj nudi iste uslove boravka kao i naša Vrnjačka Banja – istakao je Đurović.
Brojni članci objavljeni u francuskim medijima, a koji Vrnjačku Banju pozicioniraju visoko na lestvici izbora destinacije za prijatan odmor, rezultat su upravo ove posete.
Poslednji objavljen članak je osvanuo u eminentnom časopisu „Cote Sante“. Govori o prirodnim bogatstvima Vrnjačke Banje, smeštajnim kapacitetima, sa akcentom na hotel „Fontana“ koji je bio domaćin novinarima, ali i obližnjem Goču i ostalim turističkim ponudama našeg mesta.
Takođe, u okviru medijskog predstavljanja Vrnjačke Banje francuskoj javnosti, predsatvnik produkcijske kuće „GLMC Communication“ uradio je reportažu koja je distribuirana francuskoj televiziji i biće emitovana u okviru emisije „Escapade / diffusion“.