Група представника најеминентнијих медија из Француске, који прате бањски, спа и велнес туризам. Организатор ове посете која је део пројекта „Промоција велнес и спа потенцијала Србије на француском тржишту“ је Удружење „Ја волим Француску“. Према речима председника општине Врњачка Бања циљ посете био је да преко репортажа и извештавања у специјализованим француским магазинима и сарадње са туристичким агенцијама, у Врњачку Бању долази већи број посетилаца из земаља Западне Европе.
Од француских новинара који су одушевљени културом, историјом, великим смештајним капацитетима, бројним велнес и спа центрима, али и понудом у области здравственог туризма, чули смо да чувена бања Виши у Француској нуди исте услове боравка као и наша Врњачка Бања – истакао је Ђуровић.
Бројни чланци објављени у француским медијима, а који Врњачку Бању позиционирају високо на лествици избора дестинације за пријатан одмор, резултат су управо ове посете.
Последњи објављен чланак је освануо у еминентном часопису „Cote Sante“. Говори о природним богатствима Врњачке Бање, смештајним капацитетима, са акцентом на хотел „Фонтана“ који је био домаћин новинарима, али и оближњем Гочу и осталим туристичким понудама нашег места.
Такође, у оквиру медијског представљања Врњачке Бање француској јавности, предсатвник продукцијске куће „GLMC Communication“ урадио је репортажу која је дистрибуирана француској телевизији и биће емитована у оквиру емисије „Escapade / diffusion“.