„Vrnjačka Banja je top destinacija i srpski brend“, izjavila je ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić, prilikom obilaska punkta za antigensko testiranje na lokaciji„Lovefest“. Ministarstvo je od 2015-e do sada investiralo preko dvesta miliona dinara kroz projekte u Vrnjačku Banju. Po rečima Predsednika opštine, Bobana Đurović: „Moguće je organizovati manifestacije uz pridržavanje svih mera, jer nam je bezbednost najvažnija, ali nam je važno i kao turističkoj destinaciji da se manifestacije i festivali održavaju“. U hotelu „Park“ održan je radni sastanak ministarke Matić i njenih saradnika sa rukovodstvom opštine na čelu sa Predsednikom opštine, Predsednikom Klastera turističke privrede Vrnjačke Banje, Đorđa Makuljevića, direktorom A hotela, Dragomirom Živkovićem i predstavnikom organizatora „Lovefest-a“, Markom Vukomanovićem. Na sastanku je bilo reči o ulaganju u turizam u cilju podsticanja privatne inicijative kao već uspešno oprobanog metoda, ali i o predstavljanju novih projekata u oblasti turizma čija je realizacija u planu.