„Врњачка Бања је топ дестинација и српски бренд“, изјавила је министарка трговине, туризма и телекомуникација Татјана Матић, приликом обиласка пункта за антигенско тестирање на локацији„Lovefest“. Министарство је од 2015-е до сада инвестирало преко двеста милиона динара кроз пројекте у Врњачку Бању. По речима Председника општине, Бобана Ђуровић: „Могуће је организовати манифестације уз придржавање свих мера, јер нам је безбедност најважнија, али нам је важно и као туристичкој дестинацији да се манифестације и фестивали одржавају“. У хотелу „Парк“ одржан је радни састанак министарке Матић и њених сарадника са руководством општине на челу са Председником општине, Председником Кластера туристичке привреде Врњачке Бање, Ђорђа Макуљевића, директором А хотела, Драгомиром Живковићем и представником организатора „Lovefest-a“, Марком Вукомановићем. На састанку је било речи о улагању у туризам у циљу подстицања приватне иницијативе као већ успешно опробаног метода, али и о представљању нових пројеката у области туризма чија је реализација у плану.