Na inicijativu Predsednika opštine Vrnjačka Banja, Bobana Đurovića, organizovan je sastanak sa hotelijerima i ugostiteljima, simbolično upravo na Fakultetu za hotelijerstvu i turizam. Cilj sastanka je objedinjen marketinški nastup Vrnjačke Banje, kako u medijima tako i na turističkim sajmovima. U uvodnom obraćanju , Predsednik Opštine pozvao je sve prisutne da uzmu učešće u diskusiji, jer svrha zajedničkog rada je upravo i buduća partnerska saradnja svih zajedno, kako bi Vrnjačka Banja bila posećenija kako sa domaćim tako i sa stranim turistima. Analizirajući postojeće stanje, Đurović je naglasio da je lokalna samouprava do sada radila na izgradnji infrastrukture, da je uspela u motivaciji velikih hotelskih kompanija da investiraju svoj novac upravo u Vrnjačku Banju, a da je sada trenutak da razumevajući jedne druge, definišu prioritet u daljem predstavljanju Banje. Zajednička želja je da vrnjački turisti, produže broj dana provedenih na odmoru. Ideje o kojima se diskutovalo je kreiranje turističkih proizvoda i to: stavljanja u turističku atrakciju Titove vile (Vila Kopaonik), obeležavanje spomenika na stranim jezicima, osnaživanje Turističke organizacije (zapošljavanje lokalnih turističkih vodiča, zajednički nastup na mapiranim međunarodnim sajmovima turizma, angažovanje lica za sportske aktivnosti po potrebi u zavisnosti od želje gostiju). Reči je bilo i o sradnji SB Merkur i smeštaju lica preko PIO fonda i u druge hotele i osmišljavanje dodatnog manifestacionog turizma za povećanje turističkog prometa u jesenjem i zimskom periodu. Predsednik je izvestio prisutne, o zajedničkom budućem finansiranju sadržaja na planini Goč u kome će biti obuhvaćen vidikovac, mini zoo vrt, dečija igrališta, sportski tereni, ugostiteljski objekti... Ovaj projekat će biti finansiran 40 miliona od strane Ministarstva turizma i telekomunikacija i 40 miliona iz budžeta Opštine Vrnjačka Banja. Sastanku su prisustvovali predstavnici hotela Tonanti, Fontana, Cepter, Solaris, Park, ugostitelji Vrnjačke Banje, predstavnici Ugostiteljsko turističke škole, Fakulteta za hotelijerstvo i turizam, predstavnici “color press group“, UG “Love fest“. Formirana je radna grupa koja će biti operativna u realizaciji aktivnosti i kreiranju ideja.