„Врњачка Бања на длану“ назив је нове платформе на којој ће бити представљени врњачки угоститељски објекти и услуге које нуде. Презентацију новог сајта представили су данас представници ЦеСИД-а, Бојан Клечер и Тамара Антовић у Скупштинској сали.
Сајт “Врњачка Бања на длану” је развијен у оквиру пројекта “Разумети грађане: подаци у служби локалне заједнице” који спроводи ЦеСИД, као део иницијативе Регионалног програма локалне демократије на Западном Балкану 2 (РеЛОаД2) који финансира Европска унија (ЕУ), а спроводи Програм Уједињених нација за развој (УНДП).
„Била је идеја да направимо јединствену платформу са угоститељском понудом Врњачке Бање. Ова понуда укључује све значајне угоститељске објекте чији власници желе да учествују. Ми већ имамо 20 угоститељских објеката који су направили сарадњу са нама. Идеја је да сваки гост у врњачкој Бањи може да у сваком моменту пронађе информације о томе шта Врњачка Бања нуди у угоститељству“, каже Бојан Клечер из ЦеСИД-а.
Платформи се може приступити на www.vbnadlanu.rs и садржи податке о ресторанима, кафићима, кафетеријама, ресторанима брзе хране, пабовима, пицеријама, печењарама, посластичарницама. Да би се подаци о неком угоститељском објекту нашли на овом сајту, неопходно је да власник тог објекта, у категорији „Додајте бизнис“, попуни податке о свом објекту и услузи, и да, једним кликом, пријаву проследи администратору. Овај вид промоције потпуно је бесплатан и има за циљ да омогући посетиоцима сајта да лако пронађу најбоље локације у Врњачкој Бањи за уживање у гастрономским специјалитетима и врхунској услузи.
На страницама сајта посетиоци ће моћи да добију и информације о томе да ли је угоститељски објекат доступан особама са инвалидитетом, да ли је Pet Friendly, да ли поседује паркинг, одвојен део за пушаче, столице за храњење деце, вегетаријански мени…
„Гости желе да имају брзе и правовремене информације које су им у сваком тренутку доступне уз два- три клика и чини нам се да је тако нешто заиста недостајало за ову средину која има високо развијен туризам и чији су гости, што сам видео и у нашим истраживањима, веома задовољни. Ово је, заправо, била идеја да се само понуда која већ постоји и која је квалитетна надогради, да људи могу веома брзо да пронађу објекте у којима могу да ручају, поједу колач, да направе резервацију и да провере све оно што им је важно“, истиче Клечeр.
Идеја је, по речима Бојана Клечера да се са Туристичком организацијом Врњачка Бања договори да ова платформа остане на коришћење овој установи која би сајт „Врњачка Бања на длану“ даље промовисала и унапређивала.