Sunčevi zraci i prepune bašte kafića na vrnjačkom šetalištu tokom februara podsetili su na vrele julske dane kada je Vrnjačka Banja najposećenija. Turistička sezona najavila je pet meseci ranije da će Vrnjačka Banja i ove godine biti najposećenija destinacija, ali i premašiti dosadašnji rekord od 1,2 miliona noćenja.
Mnogi su spajanje državnog praznika i februarskog raspusta iskoristili da se odmore i opuste u Vrnjačkoj Banji. Protekle nedelje tražilo se mesto više u vrnjačkim kafićima, hotelima, privatnom smeštaju… Veliki broj gostiju, među kojima onih tradicionalnih, ali i onih koji prvi put dolaze u Banju, prošetalo je čuvenom vrnjačkom Promenadom „da vide i budu viđeni“. Turisti su uživali u dugim šetnjama prostranim parkom, poseti muzejima, Japanskom vrtu, Parku skulptura, ZOO vrtu, uz neizostavno fotografisanje kod Vrapca i vodopada. Mnogi su svoj višednevni boravak upotpunili wellness i spa ponudom vrnjačkih hotela, vožnjom kvadova, obilaskom zadivljujućih vidikovaca i atraktivnosti planine Goč, kao i obližnjih manastira i srednjovekovnih građevina.
„Turistički rezultati nadmašuju one iz rekordne 2019. godine. Uspešan početak godine i veliko interesovanje za odmor u Vrnjačkoj Banji obećava postavljanje novih rekorda 2022. Ono što nam je najvažnije je sve veći broj lojalnih gostiju i pozitivni komentari što potvrđuje da Vrnjačka Banja svake sezone, novim sadržajima i investicijama, čuva magiju liderske pozicije“, ističe Ivan Trifunović, direktor Turističke organizacije Vrnjačka Banja.