Сунчеви зраци и препуне баште кафића на врњачком шеталишту током фебруара подсетили су на вреле јулске дане када је Врњачка Бања најпосећенија. Туристичка сезона најавила је пет месеци раније да ће Врњачка Бања и ове године бити најпосећенија дестинација, али и премашити досадашњи рекорд од 1,2 милиона ноћења.
Многи су спајање државног празника и фебруарског распуста искористили да се одморе и опусте у Врњачкој Бањи. Протекле недеље тражило се место више у врњачким кафићима, хотелима, приватном смештају… Велики број гостију, међу којима оних традиционалних, али и оних који први пут долазе у Бању, прошетало је чувеном врњачком Променадом „да виде и буду виђени“. Туристи су уживали у дугим шетњама пространим парком, посети музејима, Јапанском врту, Парку скулптура, ЗОО врту, уз неизоставно фотографисање код Врапца и водопада. Многи су свој вишедневни боравак употпунили wellness i spa понудом врњачких хотела, вожњом квадова, обиласком задивљујућих видиковаца и атрактивности планине Гоч, као и оближњих манастира и средњовековних грађевина.
„Туристички резултати надмашују оне из рекордне 2019. године. Успешан почетак године и велико интересовање за одмор у Врњачкој Бањи обећава постављање нових рекорда 2022. Оно што нам је најважније је све већи број лојалних гостију и позитивни коментари што потврђује да Врњачка Бања сваке сезоне, новим садржајима и инвестицијама, чува магију лидерске позиције“, истиче Иван Трифуновић, директор Туристичке организације Врњачка Бања.