U okviru Programa Evropske unije za lokalni razvoj- EU PRO Plus počela je rekonstrukcija zgrade Opštinske uprave Opštine Vrnjačka Banja. Ovaj objekat sazidan je 1968. godine. Zgradu je projektovao Projektni biro Kruševac “Babić-Durutović”, a radove izveo Režijski odbor SUP-a. Od tada, pa do današnjeg dana, na objektu nije bilo većih ulaganja, posebno ne na zameni stolarije i spoljašnjoj izolaciji, što bi znatno uticalo na energetsku efikasnost. Shodno Ugovoru o donaciji između Kancelarije Ujedinjenih nacija za projektne usluge i Opštine Vrnjačka Banja, realizuje se projekat “Infrastruktura za bolji život “ koji obuhvata radove na unapređenju energetske efikasnosti zgrade Opštine Vrnjačka Banja kroz zamenu fasadne stolarije, postojećih radijatorskih ventila termostatskim i rekonstrukciju elektroinstalacije kotlarnice.
“Projektom “Infrastruktura za bolji život” predviđena je zamena postojeće stolarije na celom objektu i ugradnja termostatnih ventila na radijatorima i zamena pumpi. Navedeni radovi, za koje su na javnoj nabavci već izabrani izvođači, izvode se u prvoj fazi”, ističe predsednik opštine Vrnjačka Banja, Boban Đurović.
Odmah nakon ove faze, realizovaće se druga u okviru projekta “Energetska sanacija objekta Opštine Vrnjačka Banja”. Na osnovu Ugovora o finansiranju koji je zaključen sa Ministarstvom rudarstva i energetike - Uprave za finansiranje i podsticanje energetske efikasnosti izvešće se radovi na energetskoj sanaciji fasade objekta Opštine Vrnjačka Banja.
“U toku je javna nabavka za radove na drugoj fazi koja podrazumeva izradu kompletne fasade na objektu. Zgrada se oblaže kamenom vunom i fasadom i biće nabavljene Inverter klime u cilju uštede energije po svim standardima koje propisuje Evropska unija”, dodaje Đurović. Na ovaj način, Opština Vrnjačka Banja ostvariće znatne uštede, a sredstva u iznosu od 50 miliona dinara koja će u narednih šest meseci, koliko je ugovorom predviđeno da traju radovi, biti utrošena u realizaciju ovih projekata nisu opredeljena budžetom Opštine, već iz evropskih fondova i budžeta RS.