Uz podršku Ministarstva turizma i omladine Republike Srbije održana je regionalna „Hotel Housekeeping Konvencija“ u Hotelu „Fontana“. Dobrodošlicu učesnicima Konvencije poželela je Ljiljana Rebronja, predsednica Udruženja „Ambasadori dobre usluge“ koje je organizator ovog skupa. Ona je ukazala da je u hotelskom domaćinstvu više od 90% zaposlenih žena. „One su zaista „srce“ hotela i od njihovog rada zavisi u najvećem procentu zadovoljstvo gostiju“, rekla je Rebronja koja je ovaj događaj posvetila dvema damama koje su udarile temelje udruživanju, hauskipingu, inovacijama: Ljubici Barba Mudrić iz Crne Gore, koja je napisala prvi priručnik za hotelska domaćinstva i Milani Šušnjar, autorki „Operativnog priručnika za sobarice“.
Uspešan rad učenicima Konvncije poželeli su Đorđe Makuljević, direktor Hotela „Fontana“ i prof. dr Snežana Milićević, prodekan za organizovanje stručne prakse studentima Fakulteta za hotelijerstvo i turizam u Vrnjačkoj Banji.
Predsednik opštine Vrnjačka Banja, Boban Đurović predstavio je turističke potencijale Vrnjačke Banje i otvorio Konvenciju. Ovaj događaj pružio je mogućnost uspostavljanja regionalne saradnje, povezivanje ljudi na istom zadatku i sa istom željom da, unapređujući znanje i praktične veštine, napreduju u svojoj profesiji.
Konvencija doprinosi konkurentnosti, ugledu i poslovnoj uspešnosti hotela, ali neizostavno i kvalitetu hotelske ponude u regionu, njegovom imidžu i boljoj pozicioniranosti na turističkoj karti sveta.
Fokus Konvencije bio je na kvalitetu usluge i zaposlenima – najosetljivijim pitanjima u svim hotelskim kućama, a odvijao se pod temom: „HOTEL HOUSEKEEPING U TEHNOLOŠKOM VORTEX-u“, koja ukazuje na ozbiljnu brigu za budućnost hotelske industrije u regionu.
U dinamičnom dvodnevnom programu, smenjivali su se ugledni profesori hotelijerstva i hotelski konsultanti, gostujući predavači i najbolji praktičari – uspešni generalni menadžeri brendiranih hotela i menadžeri hotelskih domaćinstava, predstavnici prateće privrede iz čitavog regiona. Oni su učesnike Konvencije informisali o aktuelnim i trendovima u najavi, o veštačkoj inteligenciji, novim tehnologijama, standardima i proizvodima, novim znanjima i praktičnim veštinama koje doprinose ličnom i profesionalnom razvoju, podizanju kvaliteta hotelske usluge, kao i stvaranju jakih timova zadovoljnih ljudi koji su zaštitni znak svakog ozbiljnog brenda. Razmenjeni su primeri dobre poslovne prakse i dragocena lična iskustava, predložena primenjiva rešenja i data jasnija slika u kom pravcu se očekuje razvoj hotelske industrije u regionu.
„Socio-psihološki aspekti usluge smeštaja“, „Najveći izazovi u poslovanju hotelskog domaćinstva“, „Zeleni housekeeping – korak ka odgovornijem poslovanju“, „Kako primenom moderne tehnologije u oblasti klimatizacije, uvećati profitabilnost i zadovoljstvo gosta, uz brz povrat investicije“, „Marriott – globalni lider u inovacijama“, samo su neke od tema o kojima je se govorilo na Konvenciji.