Уз подршку Министарства туризма и омладине Републике Србије одржана је регионална „Hotel Housekeeping Konvencija“ у Хотелу „Фонтана“. Добродошлицу учесницима Конвенције пожелела је Љиљана Реброња, председница Удружења „Амбасадори добре услуге“ које је организатор овог скупа. Она је указала да је у хотелском домаћинству више од 90% запослених жена. „Оне су заиста „срце“ хотела и од њиховог рада зависи у највећем проценту задовољство гостију“, рекла је Реброња која је овај догађај посветила двема дамама које су удариле темеље удруживању, хаускипингу, иновацијама: Љубици Барба Мудрић из Црне Горе, која је написала први приручник за хотелска домаћинства и Милани Шушњар, ауторки „Оперативног приручника за собарице“.
Успешан рад ученицима Конвнције пожелели су Ђорђе Макуљевић, директор Хотела „Фонтана“ и проф. др Снежана Милићевић, продекан за организовање стручне праксе студентима Факултета за хотелијерство и туризам у Врњачкој Бањи.
Председник општине Врњачка Бања, Бобан Ђуровић представио је туристичке потенцијале Врњачке Бање и отворио Конвенцију. Овај догађај пружио је могућност успостављања регионалне сарадње, повезивање људи на истом задатку и са истом жељом да, унапређујући знање и практичне вештине, напредују у својој професији.
Конвенција доприноси конкурентности, угледу и пословној успешности хотела, али неизоставно и квалитету хотелске понуде у региону, његовом имиџу и бољој позиционираности на туристичкој карти света.
Фокус Конвенције био је на квалитету услуге и запосленима – најосетљивијим питањима у свим хотелским кућама, а одвијао се под темом: „HOTEL HOUSEKEEPING U TEHNOLOŠKOM VORTEX-u“, која указује на озбиљну бригу за будућност хотелске индустрије у региону.
У динамичном дводневном програму, смењивали су се угледни професори хотелијерства и хотелски консултанти, гостујући предавачи и најбољи практичари – успешни генерални менаџери брендираних хотела и менаџери хотелских домаћинстава, представници пратеће привреде из читавог региона. Они су учеснике Конвенције информисали о актуелним и трендовима у најави, о вештачкој интелигенцији, новим технологијама, стандардима и производима, новим знањима и практичним вештинама које доприносе личном и професионалном развоју, подизању квалитета хотелске услуге, као и стварању јаких тимова задовољних људи који су заштитни знак сваког озбиљног бренда. Размењени су примери добре пословне праксе и драгоцена лична искустава, предложена примењива решења и дата јаснија слика у ком правцу се очекује развој хотелске индустрије у региону.
„Социо-психолошки аспекти услуге смештаја“, „Највећи изазови у пословању хотелског домаћинства“, „Зелени housekeeping – корак ка одговорнијем пословању“, „Како применом модерне технологије у области климатизације, увећати профитабилност и задовољство госта, уз брз поврат инвестиције“, „Marriott – глобални лидер у иновацијама“, само су неке од тема о којима је се говорило на Конвенцији.