На данашњој седници општинског Већа усвојене су Одлуке о покретању поступка за отуђење и прибављање из јавне својине парцела које су физичким лицима непходна за озакоњење или исправку граница парцеле, које су прошле неопходну административну и законску процедуру. У складу са заком и законским роком који истиче 31.3.2023. године, Већници су се сагласили о Нацрту Одлуке о одређивању надлежног органа за спровођење поступка давања у закуп пољопривредног земљишта у државној својини на територији општине Врњачка Бања. Разматрани су извештаји о раду ПУ „Радост“, Народне библиотеке „Др Душан Радић“, Општинске стамбене агенције, Центра за социјлни рад и Установе Спортски центар. Сагласност је дата и на План рада Црвеног крста Врњачка Бања за 2023. годину са финансијским планом. Марина Станковић, руководитељка Одсека за привреду и друштвене делатности образложила је Усвајање годишњег Програма заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на територији општине Врњачка Бања а, у складу са мишљењем Министартсва пољопривреде, шумарства и водопривреде. У оквиру Предлога програма подршке спровођења пољопривредне политике и политике руралног развоја општине Врњачка Бања, председник општине, Бобан Ђуровић похвалио досадашње ангажовање Комисија за пољопривреду и инсистирао да сви пољопривредници са територије општине буду информисани око свих субвенција општине и државе, али и да им се пружи пуна подршка и помоћ око регистрације газдинстава. Већници су сагласни и за коришћење текуће буџетске резерве за промотивне активности ТО Врњачка Бања. У складу са законом предложено је формирање Комисије за родну равноправност из редова одборника, који за циљ има анализу одлука и докумената у складу са Законом о родној равноправности. Чланови већа су разматрали и Нацрт Одлуке о усвајању Локалног акционог плана за социјално укључивање Рома и Ромкиња у општини Врњачка Бања, чије важење је до 2025. године. Три пројекта су већ у реализацији која се финансирају средствима европских фондова а, коју су започета током трајања претходног локалног акционог плана.