Šetnja od šaltera do šaltera, dani provedeni u prikupljanju potrebne dokumentacije zbog nedostatka potrebnih informacija o ostvarenju prava i obaveza uskoro postaju prošlost.
Opština Vrnjačka Banja jedna je od prvih lokalnih samouprava koja je uvela set elektronskih usluga na portalu e Uprava, a sada i prva koja će učestvovati u formiranju Registra administrativnih postupaka. Ovaj Registar predstavlja jedinstvenu elektronsku bazu svih administrativnih postupaka koje sprovode organi javne uprave kako bi zainteresovani građani i privrednici mogli da brzo, jednostavno i lako, budu informisani o svemu što im je potrebno da bi dobili neku dozvolu, ostvarili određeno pravo ili ispunili obavezu.
Sve što će biti potrebno je internet veza za pristup portalu Registar administrativnih postupaka. Na portalu Registra, izborom određenog postupka, biće dostupne sve ažurirane i tačne informacije - ime i kontakt nadležnog službenika, obavezna dokumentacija koju treba dostaviti prilikom pokretanja administrativnog postupka, iznos naknade ili takse koju je potrebno uplatiti, broj žiro računa, kao i rok za rešavanje predmeta.
Ova usluga omogućiće i preuzimanje samog obrazaca, odnosno zahteva za sve administrativne postupke što korisniku pruža priliku da brzo i lako, u samo nekoliko klikova mišem kompletira svu potrebnu dokumentaciju, i da na taj način ubrza rešavanje postupka.