Шетња од шалтера до шалтера, дани проведени у прикупљању потребне документације због недостатка потребних информација о остварењу права и обавеза ускоро постају прошлост.
Општина Врњачка Бања једна је од првих локалних самоуправа која је увела сет електронских услуга на порталу е Управа, а сада и прва која ће учествовати у формирању Регистра административних поступака. Овај Регистар представља јединствену електронску базу свих административних поступака које спроводе органи јавне управе како би заинтересовани грађани и привредници могли да брзо, једноставно и лако, буду информисани о свему што им је потребно да би добили неку дозволу, остварили одређено право или испунили обавезу.
Све што ће бити потребно је интернет веза за приступ порталу Регистар административних поступака. На порталу Регистра, избором одређеног поступка, биће доступне све ажуриране и тачне информације - име и контакт надлежног службеника, обавезна документација коју треба доставити приликом покретања административног поступка, износ накнаде или таксе коју је потребно уплатити, број жиро рачуна, као и рок за решавање предмета.
Ова услуга омогућиће и преузимање самог образаца, односно захтева за све административне поступке што кориснику пружа прилику да брзо и лако, у само неколико кликова мишем комплетира сву потребну документацију, и да на тај начин убрза решавање поступка.