Туристичка инфо тура која је трајала два дана (23/25.10.) у Врњачкој Бањи, окупила је преко тридесет туристичких агенција Србије. Сви организатори, Општина Врњачка Бања, Туристичка организација и врњачки хотелијери имали су исти циљ, да покажу да је данас Врњачка Бања много више него пре деценију и да туристоичког садржаја и смештаја не мањка ни за најпробирљивије туристе. Током два дана, представници туристичких агенција су обишли све смештајне капацитете, упопзнали се са директорима агенција и хотела и направили простор за будућу сарадњу. Идеја је да Врњачка Бања задржи и учврсти своју лидерску позицију код домаћих туриста, јер Врњачка Бања негујући свој изворни здравствени туризам инвестирала је предходних година у сређивање, туристичке садржаје, манифестације и смештајне капацитете.